Замовити Дзвінок
Введіть свої дані
ПОРЯДОК ДІЙ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ СТРАХОВОГО ВИПАДКУ (КАСКО)
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАСТАННЯ СТРАХОВОГО ВИПАДКУ МАЄ БУТИ ЗДІЙСНЕНО
В СТРОК НЕ ПІЗНІШЕ 72 ГОДИН ПІСЛЯ ТОГО, ЯК ЦЕ СТАНЕ ВІДОМО
СТРАХУВАЛЬНИКУ, БЕЗ ВРАХУВАННЯ ВИХІДНИХ ТА СВЯТКОВИХ ДНІВ.

НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ:

1. Договір страхування (страховий поліс), підтвердження оплати страхового платежу
(премії);
2. Свідоцтво про реєстрацію ТЗ;
3. Посвідчення водія особи, що керували ТЗ на момент події;
4. Документи на право керування ТЗ (доручення, подорожній лист);
5. Довідку про присвоєння Ідентифікаційного номера для фізичної особи;
6. Банківські реквізити для перерахування страхового відшкодування;
7. Документи компетентних органів, що підтверджують факт події, що відбулася.
ДОРОЖНЬО – ТРАНСПОРТНА ПРИГОДА
1. Зупинитися, включити аварійну сигналізацію й виставити знак аварійної зупинки, не
переміщати ТЗ і предмети, які причетні до даної події;

2. Прийняти всі можливі міри з метою запобігання або зменшення розміру шкоди, у тому
числі вжити заходів для надання першої допомоги потерпілим і при необхідності
викликати швидку медичну допомогу;

3. Викликати співробітників патрульної поліції;

4. Зателефонувати до ПАТ «СК «Трансмагістраль» за телефонами: 044-286- 00-71(72,73),
050-394- 90-97, 050-575- 60-70, 0-800- 210-185, повідомити про подію, що відбулася та
отримати консультацію про подальші дії;

5. Записати інформацію про іншого учасника ДТП (за наявності):
П. І. Б. водія _________________________________________________
Адреса _________________________________________________
Контактний телефон _________________________________________________
Марка, модель ТЗ _________________________________________________
Державний номер _________________________________________________

Якщо ТЗ належить юридичній особі
Назва організації _________________________________________________
Адреса _________________________________________________
Контактний телефон _________________________________________________
Дані про страховий поліс і страхову компанію іншого учасника ДТП
№ страхового поліса _________________________________________________
Назва страхової компанії _________________________________________________

6. Записати інформацію про можливих свідків ДТП:
ПІБ Адреса Контактний телефон

7. Одержати від співробітників Національної поліції інформацію (довідку) про ДТП, яку
надалі необхідно надати в страхову компанію;

8. Протягом п'ятнадцяти робочих днів після ДТП звернутися в офіс ПАТ «СК
«Трансмагістраль» для написання заяви про виплату страхового відшкодування.
ПРОТИПРАВНІ ДІЇ ТРЕТІХ ОСІБ
1. Не переміщати ТЗ і предмети, які причетні до даної події;
2. Звернутися ПАТ «СК «Трансмагістраль» за телефоном: 044-286- 00-71(72,73), 050-
394-90- 97, 050-575- 60-70, 0-800- 210-185, повідомити про подію, що відбулася та
одержати консультацію про подальші дії;
3. Прийняти всі можливі міри з метою запобігання або зменшення розміру шкоди;
4. Негайно повідомити про подію, що відбулася, до Національної поліції України
телефоном 102 для фіксації факту події й проведення по ньому слідчих дій та отримати
довідку по даній події, яку необхідно надати в страхову компанію;
5. Протягом п'ятнадцяти робочих днів звернутися в офіс ПАТ «СК «Трансмагістраль»
для написання заяви про виплату страхового відшкодування.
СТИХІЙНІ ЛИХА
1. Прийняти всі можливі міри з метою запобігання або зменшення розміру шкоди;
2. Звернутися до ПАТ «СК «Трансмагістраль» за телефоном 044-286- 00-71(72,73), 050-
394-90- 97, 050-575- 60-70, 0-800- 210-185, повідомити про подію, що відбулася, і одержати
консультацію про подальші дії;
3. Повідомити про подію, що відбулася, до Національної поліції України для фіксації
факту події. Звернутися в органи Державної служби з надзвичайних ситуацій (ДСНС) за
довідкою про факт настання стихійного лиха на даній території. Отримати довідки поліції
та ДСНС по даній події, які необхідно надати в страхову компанію;
4. Протягом п'ятнадцяти робочих днів звернутися в офіс ПАТ «СК «Трансмагістраль» для
написання заяви про виплату страхового відшкодування.
ПОЖЕЖА
1. Прийняти всі можливі міри з метою запобігання або зменшення розміру шкоди;
2. Негайно повідомити про подію, що відбулася, у ДСНС за телефоном 101;
3. Подзвонити до ПАТ «СК «Трансмагістраль» за телефоном 044-286- 00-71(72,73), 050-
394-90- 97, 050-575- 60-70, 0-800- 210-185, повідомити про подію, що відбулася, і одержати
консультацію про подальші дії;
4. Одержати довідку ДСНС про факт настання події, яку надалі необхідно надати в
страхову компанію;
5. Протягом п'ятнадцяти робочих днів звернутися в офіс ПАТ «СК «Трансмагістраль» для
написання заяви про виплату страхового відшкодування.

ВИКРАДЕННЯ ТЗ
1. Негайно, як тільки стане відомо, повідомити про подію, що відбулася, до Національної
поліції за телефоном 102 для фіксації факту події й здійснення слідчих заходів;
2. Подзвонити до ПАТ «СК «Трансмагістраль» за телефоном 044-286- 00-71(72,73), 050-
394-90- 97, 050-575- 60-70, 0-800- 210-185, повідомити про подію, що відбулася, і одержати
консультації про подальші дії;
3. Отримати матеріали про порушення кримінальної справи від Національної поліції, які
необхідно надати в страхову компанію;
4. Повідомити про подію ПАТ «СК «Трансмагістраль» та звернутися протягом
п'ятнадцяти робочих для написання заяви про виплату страхового відшкодування.
Made on
Tilda